adsense

download Film I Am Number Four segea hadir. I Am nombor empat menceritakan tentang asing bernama John (Alex Pettyfer), dihantar ke bumi bersama-sama dengan lapan anak asing lain untuk melarikan diri dari pencerobohan bangsa Mogadorians, yang telah memusnahkan planet mereka. Di bumi, John adalah dilindungi oleh pengawal atau penjaga Henri (Timothy Olyphant). Menjadi asing di bumi, John juga mempunyai kebolehan seperti kekuatan super super laju telekenesis (mencipta objek drift), ketahanan haba dan api, serta keupayaan untuk menghasilkan sinar-x dari tangannya.

John kini telah berkembang menjadi seorang budak lelaki remaja, dan bersama-sama dengan, Mogadorians, diketuai oleh komander (Kevin Durand), pergi ke bumi untuk mencari planet buku dan kanak-kanak yang kesembilan adalah kira-kira untuk membunuh yang kesembilan. Mogadorians telah dibunuh tiga di kalangan kanak-kanak ini, dan John adalah keempat atau nombor empat. Mengetahui ini, Henri memutuskan untuk pergi ke bersembunyi dan berpindah ke syurga, Ohio, di mana John bertemu kawan-kawannya baru, Sam Goode (Callan McAuliffe), anjing bernama Bernie Kosar, dan jatuh cinta dengan jurugambar SMA dia, Sarah Hart (Dianna Argron), yang tengah-tengah dating buli artisan atlet, Mark James (Jake Abel).

Dalam pesta musim panas, tanda niaga dan kawan-kawannya menghadapi John dan Sarah yang didakwa mempunyai pusat istimewa, dan mengikuti mereka ke dalam hutan. Mark dan kawan-kawannya yang kemudian ingin mengalahkan John kerana beliau adalah di luar kawalan dan mengalahkan Mark dan kawan-kawannya menggunakan supernya kemampuan. Selepas itu, bapa menandakan yang merupakan seorang sheriff tempatan segera siasat Henry tentang keupayaan John dan beliau berbohong bahawa John mempunyai senjata berteknologi tinggi.

Henri yang merasakan bahawa terlalu ramai orang sudah mengesyaki dirinya dan John pelan untuk bergerak dan melarikan diri dari syurga, tetapi John enggan pergi kerana ia mendakwa telah jatuh cinta dengan Sarah. Sementara itu, Mogodarians yang mula mencari di mana John. Salah satu daripada anak-anak orang-orang asing yang dicari, nombor enam (Teresa Palmer), membuat keputusan untuk melawan negara terus Mogodarians apabila Wali telah dibunuh.

John harus menghadapi bangsa Mogodarians yang sedang diseksa dan akan membunuhnya. John juga harus berusaha untuk melindungi orang-orang beliau dipedulikan, dan melawan Mogodarians negara dan membunuh para pemimpin.

23 Mei 2015 (filem ID: 13269) POSTED BY FEBBY-Tiada komen
📝 MOVIE pemain (Pelakon & pelakon)

Alex Pettyfer Alex Pettyfer John
Timothy Olyphant Timothy Olyphant sebagai Henri
Teresa Palmer Teresa Palmer nombor 6
Sarah Agron Dianna Agron juga diiktiraf
Patrick Sebes Patrick Sebes Kevin
Jeff Hochendoner Jeff Hochendoner Sheriff James
Jake Abel Jake Abel Mark
Kevin Durand Kevin Durand Mogadorian komander
Callan McAuliffe Callan McAuliffe Sam
Greg Greg Townley Townley nombor 3
SAYA NOMBOR EMPAT

Kehadiran
0 (tidak ada)
Genre filem
Tindakan
Pengembaraan
Sains fiksyen
Tarikh saringan
18 Februari 2011
Negara
AMERIKA SYARIKAT
Syarikat produksi
Filem-filem Teluk
DreamWorks SKG
Hiburan besar pergantungan
Bahasa filem
Inggeris
Perancis
📝 BOX OFFICE

Posting Komentar

 
Dunia pengetahuan © 2013. All Rights Reserved. Shared by sosothemes
Top